סיורים בניס עם Biss

סיורים מודרכים בניס עם Biss

הצטרפו לסיורים מרתקים וייחודיים בעיר ניס – העיר הגדולה בריביירה הצרפתית עם מדריכים מקצועיים ומנוסים.
בסיורים תוכלו לחוות את ניס כמו מקומיים, את התרבות, ההיסטוריה, היינות והמאכלים, וכל זה בליווי נופים מרתקים!

סיור קולינרי

נתחיל את הסיור הקולינרי בניס בכיכר גאריבלדי בשעה 11:00, שם תפגשו את המדריך ותיהנו מטעימות של ממרחים פרובנסליים מקומיים כהקדמה למטבח העשיר של האזור. משם נמשיך לתחנה השניה שלנו לטעימת מאפה ניסואזי קלאסי וטעים במיוחד.

בתחנה הבאה נטעם את הסוקה, ונשמע סיפורים מרתקים על מקורותיה והתרבות שסביבה. לאחר מכן נגיע למסעדה שבה תיהנו מארוחה מלאה הכוללת מנות מקומיות, מלוות ביין רוזה מפרובנס, תוך כדי שמיעת סיפורים על המטבח המקומי וההשפעות הקולינריות על האזור.

התחנה החמישית שלנו תכלול טעימות של מגוון גבינות ונקניקים, כמו צרפתים אמיתיים, עם הסברים על המסורת שמאחורי המוצרים הללו. משם נמשיך לשוק הפרחים בכיכר שארל פליקס, שם תוכלו להסתובב בין הפרחים והמוצרים החקלאיים המקומיים ולשמוע סיפורים על השוק והחקלאות המקומית.

לבסוף, נקנח בתחנה מתוקה במיוחד, שם תיהנו מגלידה מקומית טרייה ותסכמו את החוויה הקולינרית שלכם עם המדריך, שישתף בסיפורים נוספים על התרבות והמטבח של ניס.

הסיור אורך כשלוש שעות והוא יכול להתקיים בעברית או באנגלית. הסיור מוגבל לעד 8 משתתפים, אך ניתן לתת מענה גם לקבוצות גדולות יותר במידת הצורך.
המדריכים שלנו מנוסים, חיים בניס ובעלי ידע וניסיון קולינרי עשיר, מה שמבטיח לכם חוויה אותנטית ומרתקת.

הנחה של 10 יורו לאדם לחברי הקבוצה

סיור היסטורי-תרבותי

המסע שלנו בניס מתחיל בהיכרות עם העיר, שם נגלה את קסמה דרך ציוני דרך איקוניים כמו פרומנאד דז אנגלה המפוארת והעיר העתיקה הקסומה.
נחקור את רחובות העיר העתיקה, תוך חוויית האווירה התוססת שלה, בשווקים הסואנים ובאוצרות ההיסטוריים הנסתרים כמו ארמון לסקריס המרשים.

נמשיך את הסיור לאורך פרומנאד דז אנגלה האגדית, תוך כדי שנשמע סיפורים מההיסטוריה שלה מהמאה ה19- והשפעת האריסטוקרטיה האנגלית שעדיין מהדהדת בגרנדיוזיות של העיר. נגלה גם עוד מהאוצרות התרבותיים של ניס, כגון כיכר רוסטי הציורית וקתדרלת סנט רפארטה המרהיבה, ונדבר על ההשפעות האמנותיות המעצבות את זהותה של העיר.

המסע שלנו יגיע לשיאו בגבעת הטירה, שם נזכה לנופים פנורמיים מרהיבים שישמשו כרקע לסיפורים על תככים היסטוריים ומסורות רומנטיות.
הסיור מספק מבט מעמיק על ההיסטוריה והתרבות של ניס, תוך גילוי הסיפורים והאוצרות המיוחדים שמרכיבים את אופייה הייחודי של העיר.

הסיור אורך שעתיים ומועבר על ידי מדריכים מנוסים ומעולים, המבטיחים חוויה מעשירה ומרתקת לכל המשתתפים.

הנחה של 5 יורו לאדם לחברי הקבוצה

רוצים עוד המלצות? הצטרפו לקבוצות הטיפים של ניס
סיורים מותאמים אישית בניס

בנוסף לסיורים המודרכים שלנו, אנו מציעים גם סיורים פרטיים המותאמים אישית לצרכים ולבקשות של האורחים שלנו. בין אם אתם קבוצה, משפחה או זוג, אנחנו נשמח לבנות עבורכם את הסיור המושלם שיתאים לרצונותיכם ותחומי העניין שלכם.

בין האפשרויות המגוונות, תוכלו לבחור בסיורי יין בעיר, בהם תטעמו יינות מקומיים מהאזור ותלמדו על תהליך הייצור וההיסטוריה של היינות הפרובנסליים. תוכלו גם ליהנות מפיקניק בטבע המרהיב של האזור, בו נטייל בין נופים עוצרי נשימה ונחווה ארוחה מפנקת באוויר הפתוח.

כל סיור פרטי מתוכנן בקפידה על ידי המדריכים המנוסים שלנו, המתגוררים בניס ובעלי ידע רחב בתחומי התרבות, ההיסטוריה והקולינריה המקומיים. אנו מקפידים על מתן שירות אישי ואיכותי, כך שכל משתתף ייהנה מחוויה בלתי נשכחת המותאמת בדיוק לציפיותיו.

לא משנה מהו החלום שלכם – סיור רומנטי בזוג, טיול משפחתי מלא הרפתקאות או סיור חברתי עם החברים הקרובים – אנחנו כאן כדי להפוך אותו למציאות. צרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לכל הפרטים, כך שאתם תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית ומהנה בניס.

סיורים מודרכים בניס בעברית עם המדריכים של Biss

רוצים עוד המלצות? הצטרפו לקבוצות הטיפים של ניס